Διακοπή ρεύματος τώρα- ΔΕΗ

: Μπορείτε ανά πάσα στιγμή να δείτε που υπάρχουν διακοπές ρεύματος στο σύστημα της ΔΕΗ (dei.gr).

Σε περίπτωση διακοπής ρεύματος (βλάβης) θα πρέπει να απευθυνθείτε στο Κέντρο Βλαβών της περιοχής που ανήκει το ακίνητό σας

Μέσω της ιστοσελίδας του ΔΕΔΔΗΕ (εδώ) μπορείτε να ενημερωθείτε για τα τηλέφωνα των Κέντρων Βλαβών, για τις Προγραμματισμένες Διακοπές Ρεύματος καθώς και να βρείτε χρήσιμες πληροφορίες σε περίπτωση βλάβης (διακοπής ρεύματος).

Σε περίπτωση βλάβης επικοινωνήστε με το Κέντρο Βλαβών της περιοχής που ανήκει το ακίνητό σας.

Διακοπή ρεύματος ΤΩΡΑ- Το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του  (11500) λειτουργεί κατά τις εξής ώρες:

Για γενικά θέματα εξυπηρέτησης (παροχή πληροφοριών και υποδοχή αιτημάτων): Τις εργάσιμες ημέρες, Δευτέρα – Παρασκευή, 07:00 – 19:00
Για αναγγελία βλαβών: Καθημερινά, όλο το εικοσιτετράωρο
Ο αριθμός  είναι πανελλαδικής εμβέλειας, συνεπώς υποδέχεται κλήσεις από όλη την επικράτεια.

Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2144023100.

Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2144023100.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι εξής:

Α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ

1. ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΚΤΥΟ

• Αρχική ηλεκτροδότηση
• Εργοταξιακή παροχή
• Μονιμοποίηση εργοταξιακής παροχής
• Ενοποίηση – Διαχωρισμός Παροχών
• Ηλεκτροδότηση αυθαίρετων κατασκευών

2. ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΠΑΡΟΧΕΣ

• Επανασύνδεση
• Αλλαγή χρήστη παροχής
• Διακοπή ηλεκτροδότησης σε συνέχεια αιτήματος του πελάτη
• Αποσύνδεση & Επανασύνδεση λόγω οφειλών
• Επαύξηση – Μείωση ισχύος
• Αλλαγή χρήσης
• Αποξήλωση παροχής
• Επανατοποθέτηση μετρητή

3.– ΠΑΡΑΛΛΑΓΕΣ – ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΕΙΣ

• Μετρητής χαμηλής τάσης
• Στύλος, επίτονος
• Παρακείμενη γραμμή / παραλλαγή δικτύου
• Υποσταθμοί Διανομής

4. ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ

• Τήξη ασφαλείας
• Σπασμένο τζαμάκι μετρητή
• Σφράγιση μετρητή
• Πτώση μικροαυτόματου

5. ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ (ΥΔΕ)

6. ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

7. ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΗ

8. ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ (ΡΥΘΜΙΖΟΜΕΝΕΣ)

9. ΒΛΑΒΕΣ – ΣΥΜΒΑΝΤΑ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ

10. ΑΝΑΓΓΕΛΙΕΣ – ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΕΣ

• Επικινδυνότητα
• Τήρηση αποστάσεων ασφαλείας
• Λάμπες δημοτικού φωτισμού

11. ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΟΙΚΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ (Κ.Ο.Τ) – ΕΥΑΛΩΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ – ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ (Τ.Υ.Α)

12. ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

13. ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ

14. AΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ

Β. ΑΙΤΗΜΑΤΑ

1. ΥΠΟΔΟΧΗ ΕΝΔΕΙΞΕΩΝ ΑΠΟ ΠΕΛΑΤΗ

• Ενδείξεις τακτικής καταμέτρησης
• Σε περίπτωση που έχει εκδοθεί έναντι λογ/σμός αντί εκκαθαριστικού
• Διόρθωση εκκαθαριστικού λογ/σμού
• Επίλυση απόρριψης για έκδοση λογαριασμού

2. ΕΚΚΡΕΜΗ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ (Επανασύνδεση, Διαδοχή, Αίτηση Διακοπής κλπ)

3. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ

4. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕΤΡΗΤΗ

5. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ (ΠΑΡΟΧΩΝ)

6. ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΕΠΑΥΞΗΣΗ Ή ΜΕΙΩΣΗ ΣΥΜΦΩΝΗΜΕΝΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ

Γ. ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΒΛΑΒΩΝ

ΥΠΟΔΟΧΗ ΑΝΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΑΤΟΜΙΚΗ Ή ΓΕΝΙΚΗ ΒΛΑΒΗ

Τηλέφωνα για Βλάβες
Προγραμματισμένες διακοπές ηλεκτροδότησης
Χορήγηση χρηματικού ποσού σε καταναλωτές που έχουν υποστεί βλάβη ηλεκτρικών συσκευών τους, λόγω τυχαίας διακοπής του ουδετέρου αγωγού του δικτύου Χαμηλής Τάσης.
Χρήσιμες πληροφορίες