Ποια τρόφιμα με κορεσμένα λιπαρά να προτιμάμε στην διατροφή μας

Νέα επιστημονική έρευνα Βρετανών επιστημόνων δείχνει ότι δεν χρειάζεται να εκτοπίσουμε από τη διατροφή μας όλα τα κορεσμένα λιπαρά για να κρατήσουμε υγιή την καρδιά μας – Αρκεί μόνο να προσέχουμε τα τρόφιμα από τα οποία τα προσλαμβάνουμε
Οι καρδιακές παθήσεις αποτελούν σημαντική αιτία θανάτου σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς ευθύνονται για περίπου εννέα εκατομμύρια θανάτους κάθε χρόνο. Το θετικό είναι ότι οι απώλειες αυτές μπορούν να αποτραπούν, γι’ αυτό και συχνά συστήνονται αλλαγές στις συμπεριφορές υγείας, όπως η περισσότερη άσκηση, η διακοπή του καπνίσματος και η υγιεινή διατροφή.

Μια διατροφική αλλαγή που προτείνουν συχνά οι ειδικοί είναι η κατανάλωση λιγότερων κορεσμένων λιπαρών και η αντικατάστασή τους από πολυακόρεστα λιπαρά (που βρίσκονται συνήθως στους ξηρούς καρπούς, στα φυτικά έλαια και στα ψάρια), τα οποία θεωρούνται πιο υγιεινά. Νέα έρευνα που δημοσιεύθηκε στο The Conversation, όμως, υποδεικνύει ότι αντί να προσέχουμε απλώς την ποσότητα των κορεσμένων λιπαρών που καταναλώνουμε, θα πρέπει,  » Διαβάστε Περισσότερα στο Tilegrafimanews.gr

Τελευταία Επεξεργασία: